maanantai 11. heinäkuuta 2016

#68 Jatka lausetta - postaushaaste

Lempi askellajini… ehdottomasti laukka tai sitten töltti


Lähestyessäni estettä… toivon, että pääsemme yhdessä hevosen kanssa esteen yli 



Tallilla pelkään… maneesin katosta putoavia linnunpoikasia


Hevosmaailmassa en ymmärrä… kateutta tai epäreilua ratsastusta


Unelmieni hevonen… iso hevonen, monipuolinen, minua osaavampi


En pidä hevosista, jotka… eivät omaa minkäänlaista omaa tahtoa


Hevosenhoitaja… on yksi mun haaveammateista



Jos taivaalta tulee vettä kaatamalla, ja minulla on tunti kentällä… kastun vaikka läpi märäksi, mutta ei se minua haittaa


Vahvuuksiini ratsastajana kuuluvat muun muassa… kärsivällisyys ja yleensä pitkä pinna, mutta ei aina riippuu hevosesta


Jos olen yksin tallilla, kun sähköt menevät, niin… teen työt loppuu ja kyllä ne sähköt palaa jossain vaiheessa


Ratsastusleirit… ihan kiva, itseen ole leireillä käynyt


Leikkituntien idea… pitää hauskaa ja ottaa rennosti


Maastoilu on parhaimmillaan… kun on hyvää sää ja maisemat kohdillaan



Aina, kun putoan… pyrin nousemaan mahdollisimman nopeasti takasin ja joskus vain rupean nauramaan


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti