perjantai 1. tammikuuta 2021

#87 Kuulumisia, Huhtikuu -Joulukuu 2020

 Pitkästä aikaa kuulumisia huhtikuusta joulukuuhun asti. 





Huhtikuun lopussa loppui työharjoittelu Ala-Rannan ratsutilalla. Työharjoittelu meni hyvin. Tämän jälkeen jatkoin seuraavaa ja viimeiseen harjoitteluun. Tämä oli tuotantoeläin harjoittelu, jonka tein isossa karusellinavetassa oppisopimuksella. Kun harjoittelu oli näytön osalta valmis niin koulu oli tehty ja valmistuin tuotaneläinten hoitajaksi. Toukokuun lopussa sain paperit ulos koulusta. Koulussa ei ollut mitään päättäjäis juhlia, kun tämä virus esti pitämästä mitään isoja juhlia. 



Kesäkuussa olin töissä navetassa ja välillä ponitallilla. Kesäkuun lopuussa ja heinäkuun alussa vietin kesälomaa. Siitä on erillinen postaus. Heinäkuun olin kanssa töissä navetassa ja ponitallilla.  Heinäkuu meni kanssa töiden parissa.

Kävin myös säännöllisesti liikuttamassa Suloa, Onnia ja Eemeliä. Näistä ratsastuksista olen kirjoittanut instagramiin. Sieltä voi käydä lukemassa näistä liikutus kerroista lisää. 

Instagramia olen päivittän jonkin verran. Olen myös päivittänyt sinne muista ratsastuksista, kuin Sulon ja Onnin ja Eemelin liikutuksista. 





Yksi mun unelmista on toteutunut marraskuun lopulla, sillä sain ylläpitoon yhden hevosen. Tästä kerron lisää myöhemmin. Teen tästä ihan oman postauksen, kun vaan kerkiän tekemään sen. Instagramin puollella olen tästä aika paljon päivitellyt. 




Töitä olen tehnyt elokuusta asti samalla tilalla ja olen saanut sieltä vakipaikan. Ponitallilla olin myös töissä marraskuuhun asti, mutta se on loppu vuoden kiinni tämän viruksen takia. Olen myös välillä käynyt tekemässä erinäisiä aamu-/iltatalleja muilla talleilla. Ja kävin välillä tekemässä aamu- ja iltanavettoja poikaystäväni perheen navetassa. 







Tänä vuonna jouduin sanomaan hyvästit yhdelle erittäin tärkeälle ponille. Kippa lähti taivas laitumille lokakuussa. Tämä poni oli ja on edelleen mulle tärkeä poni. 







Joulukuun aikana instagramin puollella on joulukalerin feediin puolella. Näissä luukuissa kerron mulle tärkeitä poneja ja hevosia vuosien varrelta. Näissä luukuissa esittelen myös minun omat lemmikit ja itseni. Myös muita päivityksi aijon tehdä instagramin puolelle. 


Ensi vuonna yritän päivittää myös blogia aktiivisemmin. Blogin pannerikin kaipaisi päivitystä ja myös kaikki sivut aijon päivittää ajantasalle. Oikein hyvää uutta vuotta kaikille!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti