tiistai 4. syyskuuta 2018

#82 Kesä 2018!



Kesäloma tuli ja meni. Ja koulu kutsuu jälleen. Koko kesäloma meni melkeinpä töissä. Kerkisin lomailla vain muutaman viikon. Toukokuun lopun ja koko kesäkuun olin työssäoppimassa Lemmikkien Lomakodilla. Sen lisäkki kävin myös liikuttamassa Rokkia samaan malliin mitä aijemminki. Kävin myös ekaa kertaa Kauhajoen raveissa ja olin siellä töissä lähettinä. Harmittaa kun ottanut sinne kameraa mukaan. Olis tullu hyviä kuvia sieltä.


 Mimin kanssa ei  paljon tehty kesän aikana muuta kuin lenkkeilty ja muutaman kerran tehtiin pientä agitreeniä, mutta niistä ei ole kuvia. Alku kesästä Mimi sai kesä turkin. Trimmasin Mimin ekaa kertaa ihan kokonaan loppuun asti itse, vaikka siinä menikin muutama tunti. Sain samalla harjotusta kouluun trimmitunneilla. Ja myös tein muutaman trimmin työssäoppimis paikalla.

Melkein koko heinäkuun olin sitten töissä ponitallilla kesätyö setelillä. Rokkia liikutin samaan malliin niinku aikasemmin. Eli olin koko heinäkuun ajan hevosten kans tekemisissä. Muuta en oikeen tehnyt heinäkuun aikana.

Elokuun aikana kerkis tapahtumaan vaikka ja mitä. 
Kävin Rokin kanssa ekaa kertaa vähän pitemmällä maastossa ja mentiin ihan yksin ilman muita poneja. Ja oltiin Rokin kanssa ekaa kertaa valmennuksessa. Siitä voi lukea lisempää instagramin puolelta. Ja aloin käymään myös ohjatuilla ratsastustunneilla, josta kirjoitinki postauksen. 

Elokuun alussa kävin yhdillä festareilla, jossa olin myös viime vuonna. Ja elokuun puolessa välissä kävin katsomassa traktorien mäkikisoja. Ja loppu kuun lomailin muutaman viikon ajan. Nyt syyskuun alussa mulla alko koulu mulliksella. Enää kaksi vuotta niin valmistun tuolta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti